Daňové poradenství
V oblasti daňového poradenství se specializujeme především na oblast daňových konzultací, zpracování daňových přiznání, a optimalizaci daňových povinností, zastupování před správcem daně.
Společnost se specializuje na zastupování v daňovém řízení, zejména pak na zastoupení klientů v daňových kontrolách, v odvolacích řízeních a spolupráci v řízeních před soudem, kdy jsou projednávány daňové spory s finančními orgány.
Zpracování daňových přiznání
- zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických a právnických osob pouze na základě zpracovaného účetnictví, bez záruk za účetnictví, avšak s plnými zárukami za daňové přiznání
- zpracování účetní závěrky včetně příloh, vypracování splátkového kalendáře záloh
- k dani z příjmu a zpracování podkladů pro zveřejnění účetní závěrky
- zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob
- zpracování přehledů pro sociální zabezpečení a zdravotní pojišťovny, jakož
- i vypracování splátkového kalendáře záloh k dani z příjmu a záloh na pojistné na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
- zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty, jehož součástí je zpracování podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty (tzv. záznamní povinnost)
- zpracování přiznání k dani silniční
- pomoc při zpracování podkladů pro přiznání ke spotřební dani, zpracování přiznání ke spotřební dani
Daňové konzultace
- komplexní posouzení daňové situace klienta
- posouzení podnikatelských záměrů z daňového hlediska, volba právní formy podnikání
- komplexní daňová péče o klienta - zpracování všech druhů daňových přiznání klienta, příp. jeho společníků či dceřiných společností
- upozorňování klienta na daňové termíny a splatnosti daní a daňových záloh
- daňové konzultace o aktuálních problémech klientů
- aktuální průběžné informování o daňových změnách, novinkách, stanoviscích
- daňová optimalizace - minimalizace daňové zátěže klienta při použití všech legálních prostředků (dceřiné společnosti, daňové ráje)
- daňové plánování - minimalizace daňové zátěže klienta s ohledem na očekávaný rozvoj firmy
- vydávání stanovisek k různým sporným problémům klientů (pro interní a externí použití)
Finanční účetnictví
- zpracování účetní osnovy
- založení účetnictví při zahájení účtování
- zaúčtování všech účetních dokladů
- vedení účetního deníku, hlavní knihy a pokladny
- vedení knih pohledávek a závazků
- sledování sald jednotlivých účtů
- vedení evidence investičního majetku a drobného investičního majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH), včetně zpracování souhrnného hlášení
- zpracování účetní závěrky-rozvaha, výsledovka, příloha k účetní závěrce
- zpětná rekonstrukce účetnictví
Daňová evidence
- vedení peněžního deníku
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH)
Účetní kontroly
Účetní kontrola je služba, jejímž hlavním posláním je pravidelný dohled zkušeným externím účetním specialistou na účetní činnosti Vašeho podniku. V praxi se jedná o oblast administrativního oddělení, fakturace, skladů, účtárny.
Personální a mzdová agenda
- přihlašování nově vzniklé organizace u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- přihlašování nově nastupujících zaměstnanců u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- vedení mzdové složky jednotlivých zaměstnanců
- měsíční výpočet hrubé mzdy, odvodů na sociální a zdravotní pojištění a zálohy na daň z příjmu za závislé činnosti
- zpracování měsíčních výplatních listin zaměstnanců
- zpracování měsíčních přehledů vyměřovacích základů pro sociální správu a zdravotní pojišťovny
- čtvrtletní výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele proti pracovním úrazům
- průběžné vedení evidenčních listů důchodového zabezpečení zaměstnanců
- zpracování a vedení mzdových listů
- vystavení potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti
- zpracování vyúčtování daně ze závislé činnosti zaměstnanců
- odhlašování odcházejících zaměstnanců u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- zpracování zápočtových listů odcházejících zaměstnanců
- odhlašování zanikající organizace u sociální správy a zdravotních pojišťoven
- zastupování klienta při kontrolách na sociální správě a zdravotních pojišťovnách
- zastupování klienta při mzdových kontrolách na finančních úřadech
- zpracovávání měsíčních hromadných platebních příkazů k platbám mezd a odvodů
- vedení speciálních bankovních účtů klientů určených výhradně k vyplácení odvodů a mezd
- vypracování pracovních smluv a dohod
- vypracování dohod o ukončení pracovního poměru a výpovědí z pracovního poměru