„Hledání logiky v daňových zákonech je ztrátou času, kterou nikdo neuhradí.“


Daňové poradenství

V oblasti daňového poradenství se specializujeme především na oblast daňových konzultací, zpracování daňových přiznání, a optimalizaci daňových povinností, zastupování před správcem daně.

Společnost se specializuje na zastupování v daňovém řízení, zejména pak na zastoupení klientů v daňových kontrolách, v odvolacích řízeních a spolupráci v řízeních před soudem, kdy jsou projednávány daňové spory s finančními orgány.

Zpracování daňových přiznání

  • zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických a právnických osob pouze na základě zpracovaného účetnictví, bez záruk za účetnictví, avšak s plnými zárukami za daňové přiznání
  • zpracování účetní závěrky včetně příloh, vypracování splátkového kalendáře záloh
  • k dani z příjmu a zpracování podkladů pro zveřejnění účetní závěrky
  • zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob
  • zpracování přehledů pro sociální zabezpečení a zdravotní pojišťovny, jakož
  • i vypracování splátkového kalendáře záloh k dani z příjmu a záloh na pojistné na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.
  • zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty, jehož součástí je zpracování podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty (tzv. záznamní povinnost)
  • zpracování přiznání k dani silniční
  • pomoc při zpracování podkladů pro přiznání ke spotřební dani, zpracování přiznání ke spotřební dani

Daňové konzultace

  • komplexní posouzení daňové situace klienta
  • posouzení podnikatelských záměrů z daňového hlediska, volba právní formy podnikání
  • komplexní daňová péče o klienta - zpracování všech druhů daňových přiznání klienta, příp. jeho společníků či dceřiných společností
  • upozorňování klienta na daňové termíny a splatnosti daní a daňových záloh
  • daňové konzultace o aktuálních problémech klientů
  • aktuální průběžné informování o daňových změnách, novinkách, stanoviscích
  • daňová optimalizace - minimalizace daňové zátěže klienta při použití všech legálních prostředků (dceřiné společnosti, daňové ráje)
  • daňové plánování - minimalizace daňové zátěže klienta s ohledem na očekávaný rozvoj firmy
  • vydávání stanovisek k různým sporným problémům klientů (pro interní a externí použití)

Finanční účetnictví

  • zpracování účetní osnovy
  • založení účetnictví při zahájení účtování
  • zaúčtování všech účetních dokladů
  • vedení účetního deníku, hlavní knihy a pokladny
  • vedení knih pohledávek a závazků
  • sledování sald jednotlivých účtů
  • vedení evidence investičního majetku a drobného investičního majetku
  • zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH), včetně zpracování souhrnného hlášení
  • zpracování účetní závěrky-rozvaha, výsledovka, příloha k účetní závěrce
  • zpětná rekonstrukce účetnictví

Daňová evidence

  • vedení peněžního deníku
  • vedení knihy pohledávek a závazků
  • vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
  • zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH)

Účetní kontroly

Účetní kontrola je služba, jejímž hlavním posláním je pravidelný dohled zkušeným externím účetním specialistou na účetní činnosti Vašeho podniku. V praxi se jedná o oblast administrativního oddělení, fakturace, skladů, účtárny.

Personální a mzdová agenda

  • přihlašování nově vzniklé organizace u sociální správy a zdravotních pojišťoven
  • přihlašování nově nastupujících zaměstnanců u sociální správy a zdravotních pojišťoven
  • vedení mzdové složky jednotlivých zaměstnanců
  • měsíční výpočet hrubé mzdy, odvodů na sociální a zdravotní pojištění a zálohy na daň z příjmu za závislé činnosti
  • zpracování měsíčních výplatních listin zaměstnanců
  • zpracování měsíčních přehledů vyměřovacích základů pro sociální správu a zdravotní pojišťovny
  • čtvrtletní výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele proti pracovním úrazům
  • průběžné vedení evidenčních listů důchodového zabezpečení zaměstnanců
  • zpracování a vedení mzdových listů
  • vystavení potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti
  • zpracování vyúčtování daně ze závislé činnosti zaměstnanců
  • odhlašování odcházejících zaměstnanců u sociální správy a zdravotních pojišťoven
  • zpracování zápočtových listů odcházejících zaměstnanců
  • odhlašování zanikající organizace u sociální správy a zdravotních pojišťoven
  • zastupování klienta při kontrolách na sociální správě a zdravotních pojišťovnách
  • zastupování klienta při mzdových kontrolách na finančních úřadech
  • zpracovávání měsíčních hromadných platebních příkazů k platbám mezd a odvodů
  • vedení speciálních bankovních účtů klientů určených výhradně k vyplácení odvodů a mezd
  • vypracování pracovních smluv a dohod
  • vypracování dohod o ukončení pracovního poměru a výpovědí z pracovního poměru

Finanční správa


Účtujeme v programu POHODA

POHODA je komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci a vyhoví plátcům i neplátcům DPH. Systém je oborově neutrální a je vhodný nejen pro živnostníky, podnikatele a společnosti, které se zabývají obchodem a poskytováním služeb, ale i pro svobodná povolání a účtující příspěvkové a neziskové organizace.


Kontakt

Sídlo společnosti:
Bořivojova 1252/4,
130 00 Praha 3- Žižkov

IČ 499 024 07
DIČ CZ49902407

Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu v Praze,
spisová značka C 96778

ID datové schránky: 2ymmu9j